Friday, June 9, 2017

TB_Terengganu_Kepok Lekor_Kampung Tok Ku

Habis je training hari ke 2, misi di teruskan dengan mencari Keropok Lekor yang sedap
kami ke Kampun Tok Ku
 Asmadi ngan Kak Ani dok bincang nak beli berapa banyak kot
Sebab kami beli untuk orang lain jugak

 Sos keropok lekor ni memang sedap..
sebab kami dah rasa malam sebelum tu

 orang lain sibuk menyopping kepok
aku nak selfie jer..
kikikki



 murah kowt keropok nyer..

 serious betul kak Ani ...

girl kat belakang aku tu.. nampak seiras ngan ku tak?
hehehe... ramai yang cakap seiras..



2 comments:

  1. Wow! bestnya keropok lekor terengganu. lama dah tak merasa. nyum3

    ReplyDelete